جداکننده تگ Vs خنثی کننده لیبل
نوشته شده توسط : bnbgate

جداکننده تگ Vs خنثی کننده لیبل

برای جدا کردن و یا اصطلاحا خلاص کردن بخش عمده ای از تگ های فروشگاهی که مکانیزم قفل و سوزن دارند از مگنت سوپر یا اصطلاحا جداکننده سوپر استفاده می شود. تنها برای جدا کردن تگ های خاص نظیر سنسورماتیک که قفل مکانیکی دارند، جداکننده های مخصوصی وجود دارد که به دو شکل دستی یا برقی عرضه می شوند. نوع خاص دیگر از جدا کننده ها به شکل آچار است که عمدتا برای تگ عینک در زمینه تگ های دزدگیر استفاده می شود. جداکننده های شرکت BNB دارای قدرت 12000 گوس آهنربایی می باشد که قوی ترین نوع سوپر مگنت برای جداسازی تگ های پوشاک در بازار می باشد.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.  

 

 

بطور کلی این دستگاه برای غیر فعال نمودن لیبل دزدگیر AM یا RF در هنگام فروش کالا استفاده می شود. اساس کار دستگاه خنثی کننده بگونه ای است که مدار لیبل را قطع یا اصطلاحا غیر فعال می کند تا در هنگام عبور از گیت فروشگاهی باعث ایجاد آلارم نشود. این دستگاه معمولا در محل فروش و نزد صندوق دار قرار می گیرد و نباید در دسترس مشتری فروشگاه باشد. از ویژگی دیگر آن ها این است که اگر تگ دائمی روی آن قرار گیرد یا نتواند لیبل امنیتی را خنثی کند، آلارم ممتد می زند و همچنین در صورت وجود تگ دایمی در اجناس نیز بوق ممتد دارد.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

 
 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: